Zseniális film szerintem. Őszintén szólva én már picit untam a holokauszt-témás filmeket, kicsit sok volt belőle az utóbbi időben, de ez valami egészen újat hozott.

Az amerikai mániákus gyűjtő kaladjait meséli el Ukrajnában, aki egy fénykép alapján elhúnyt nagyapja nyomába ered. A film szerintem hitelesen ábrázolja a mai Ukrajnát (nemúgy pl. ahogyan a Motel tette azt Szlovákiával - életem egyik legrosszabb filmje). Amúgy a könyv, ami a film alapjául szolgált állítólag szintén zseniális, bár még nem jutottam odáig, hogy elolvassam.

Kedvcsináló itt:

 

és trailer itt:

www.apple.com/trailers/warner_independent_pictures/everythingisilluminated/

(Életemben először csinálok ilyet, sajnos kell majd egy kis idő, hogy belejöjjek.)

Nem gondolom, hogy szükséges leírnom a teljes sztorit, illetve a szereplőgárdát. ha ezek alapján akarsz keresni, arra ott az IMDb.

Képi világ: 5/5

Történet: 5/5

Humor: 5/5

Zene: 5/5 (ha simeri valaki a Gogol Bordellót, az tudja, hogy ezt miért adtam)

 

Hasonló filmek (szerintem):

Son of Rambow

Egyetleneim

Slágermájerek - Flight of the Conchords (sorozat)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kapont.blog.hu/api/trackback/id/tr74947549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása